Header Ads

10 Gambar 'Hot' Gadis Kedah Yang Teruk Dikecam Netizen




Baru-baru ini kisah Siti Nurfarahin semakin menjadi bualan netizen. Mana tidaknya sebelum ini ramai netizen mengecam Nurfarahin dengan pelbagai kutukan yang sangat memalukan. 

Namun, bagi gadis yang berasal dari Kedah itu, dia sebenarnya tidak mahu melayan kata-kata negatif pahlawan kekunci yang sering mengutuknya. Menurut pemilik School of Makeup iaitu Siti Nurfarahin, dia sememangnya tidak melayan dan menganggap ianya lumrah di media sosial. 

"Biasalah tu netizen..mereka ni memang pandai cakap je lebih. Saya orang Kedah mestilah ada pelat Kedah kan" jelasnya lagi. Semalam kecoh di media sosial apabila ada segelintir netizen menganggap bahawa Nurfarahin seperti 'jakun' sehingga membuat live tutorial makeup di kota London. 


"Saya memang suka makeup. Lagipun saya tak kacau siapa-siapa di sana. Buat live pun dekat tempat yang kami menetap. Orang kat sana pun sporting je" kata Farahin lagi. 

"Ianya satu pengalaman yang amat berharga dapat ke London dan Paris. Memang impian saya untuk pergi ke sana dan buat tutorial live di London atau Paris. Lagipun bukan selalu dapat ke sana."

"Dulu saya hanya buat makeup di kampung atau di sekitar Kedah tapi hari ini saya impian saya sudah tercapai. Alhamdullilah" Kami kongsikan secara ekslusif 10 gambar terkini dan hot Siti Nurfarahin. 





No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.