Header Ads

Bella Astillah Nafi Buka Aib Sesiapa Cuma Nasihat Tentang Hal Rumahtangga.




Dulu berlakunya pergolakkan rumah tangga pada Bella Astillah dan banyak yang membuka mata orang kerana kekuatan Bella mengharugi dugaan itu.Namun itu,Bella tampil berkongsi tentang apa yang terjadi kepada wanita yang banyak bertanyakan kepadanya.

“Saya tiada niat membuka semula cerita ini kepada orang sebaliknya ingin berkongsi apa yang terjadi dan bagaimana saya mengharunginya. Perkara ini dilakukan selepas menerima banyak mesej peribadi di media sosial, mereka ingin tahu bagaimana saya mendapat kekuatan”

“Jadi disebabkan ramai sangat yang menghantar mesej dan saya tak mampu hendak membalas semuanya jadi saya terpanggil untuk berkongsi secara terbuka hari ini. Tujuan saya hanya untuk berkongsi kepada mereka dan tiada niat untuk mengaibkan sesiapa,” katanya kepada Astro Gempak.

Selain itu, Bella menafikan andai majlis itu berniat untuk membuka pekung didada serta mengaibkan maruah sesiapa.Bagaimanapun di majlis yang dinamakan Mutiara Hati bersama Bella Astila telah diadakan semalam di Putrajaya, turut hadir bersama memberi sokongan, Aliff Aziz. 



FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.