Header Ads

Jangan TERKEJUT !! Langsingnya Raja Emma Macam Anak Dara..Cun Gilerr [5 FOTO]



Dalam usia mencecah 47 tahun, tidak dinafikan pelakon dan penyanyi popular sekitar 1980-an dan awal 1990-an, Raja Ema masih lagi kelihatan cantik dan menawan.

Kecantikan wajah dan tubuh dimiliki bukanlah satu rahsia buat pelakon yang popular dengan lagu Angan-Angan itu apabila dia sering berkongsi tip kecantikan.







Bukan itu saja, sebelum ini Raja Ema juga mengakui pernah melakukan rawatan kosmetik tetapi menafikan melaksanakan pembedahan plastik.

Begitupun paling menarik perhatian umum adalah bentuk tubuhnya yang kini semakin langsing seperti zaman Raja Ema muda remaja dulu.

Benar sebelum ini sewaktu membuat kemunculan kembali, Raja Ema nampak kurus. Begitupun berat badannya ketika itu dilihat tidak konsisten.

Berbeza sekarang, tubuhnya kekal langsing dan pastinya kecantikan wajah dan tubuh dimiliki pelakon filem Mawar Merah dan Sayang itu kini dikaitkan umum dengan pengambilan makanan kesihatan dan perlangsingan yang dijual sendiri.

Ditemui baru-baru ini, Raja Ema mengakui memang benar antara sebab utama badannya kembali cantik disebabkan pengambilan produk makanan kesihatan dan perlangsingan yang dijual.



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.