Header Ads

Soalan Berbaur Lucah Pengacara TV Punca Janna Nick Berang



Pelakon Janna Nick mendedahkan dia bersikap acuh tak acuh dalam program terbitan sebuah stesen televisyen disebabkan berasa kesal dengan sikap pengacara rancangan itu yang banyak bertanyakan soalan berbaur lucah.


Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner, 21, berkata, dia berasa seperti dipermainkan dengan soalan-soalan yang turut menjatuhkan maruahnya sebagai seorang wanita.

"Mereka menyuruh saya terlibat dalam satu 'game' yang agak pelik untuk program itu dan secara tidak langsung ia berunsur lucah dan boleh menjatuhkan martabat seorang perempuan.

"Soalan-soalan yang ditanya oleh pengacara pula bukannya berlandaskan kerjaya saya sebaliknya terdapat soalan yang bertujuan merendahkan kedudukan saya selain berbentuk provokasi untuk menjadikan ia kontroversi.

"Saya pelik kenapa soalan itu yang ditanyakan dan pengacara pula tidak profesional," ujarnya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini, Khamis.

Janna berkata demikian ketika diminta mengulas tentang gosip bahawa dia bersikap acuh tidak acuh dalam sebuah program baharu yang dikendalikan oleh seorang pengacara berpengalaman.

Sumber : mStar Online


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.