Header Ads

Aliff Syukri Gila Glamour !! Nak Jadi Pelakon Pulak Dah Ke Sekarang !!




Satu video dikongsikan oleh pengasas kosmetik popular Dato' Aliff Syukri di laman instagram beliau kini dah nak jadi pelakon pulak. Kalau anda perasan sebelum ini beliau ada buat 'special appearance' dalam drama slot akasia Duda Terlajak Laris.

Tak cukup dengan jual produk kosmetik tu sekarang mula nak popularkan diri dalam bidang lakonan pulak. Katanya sekarang dapat tawaran jadi `hero', hebat sangat ke dato ni?? sampai ada pengarah besar offer berlakon dalam filem terbarunya tu. 

Dah rasa diri tak Glamour ke sampai tawaran berlakon pun disebatnya. Nak kata produk tak laku, laris je terjual, iklan berlambak lambak dalam slot TV tuuutttt! tak cukup dengan sponsor rancangan yang gempak ! nak sponsor drama pula, dah sponsor drama dato pun nak berlakon jugaaa.....haaaa bagi bagi bagi...orang lain pun tak boleh cari makan, semua muka dato...

Tapi bila tengok masa video rehearsal yang dimuat naik dalam laman instagram dato tu, rasa macam...errrmmmm ada potensi juga dato ni rupanya, patutlah banyak tawaran berlakon semenjak dua menjak ni. Jadi tak sia sia lah dato berlakon dalam iklannya dengan watak yang ala ala makcik kepoh tu. Alhamdulillah, murah rezeki dato ni dan tak pernah menolak rezeki yang datang.. Kalau korang rasa dato ni sesuai untuk berlakon, boleh lah terus menyokong apa saja bidang yang dato ceburi. jom tengok video kat bawah ni..




No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.