Header Ads

Isteri Ini Sangkakan Suami Madukan Dia, Tapi Tindakan Suaminya Ini Buat Dia Terkejut Besar



Sebelum ini viral di media sodial seorang lelaki membuat kejutan kepada teman wanitanya dengan kereta LIMO sempena hari jadi. Isu tersebut menerima pelbagai reaksi daripada netizen dan rata ratanya cemburu dengan apa yang lelaki tersebut lakukan.

Ini lain pula kisahnya. Seorang suami ingin membuat kejutan dan 'prank' untuk isterinya.Tapi caranya sedikit agak kasar untuk kaum wanita.

Kronologinya. Lihat printscreen whatsapp ni. 


Baby Anje ialah isteri kepada suami ini meminta untuk di suprise kan juga seperti kisah viral di media sosial sebelum ini. Tapi permintaannya itu ditolak baik oleh si suami kerana tak mampu dan si isteri terus merajuk.


Apa yang mendukakan lagi hati si isteri ini ialah si suami ini cipta satu group whatsapp dan tambah seorang wanita bernama Dyana  dalam group tersebut.

Siapa Dyana ?



Si isteri tu terus keluar daripada group tersebut setelah melepaskan marah. Lepas seketika si suami ini add balik isterinya dan wanita yang bernama Dyana menjelaskan segalanya. Dyana tu sebenarnya adalah sebuah butik yang telah berpakat dengan suaminya untuk suprisekan si isteri tu.



Suaminya menang peraduan yang dianjurkan Butik Dyana yang mana pemenangnya akan menerima sebuah beg tangan berjenama Chanel yang bernilai RM 15 ribu. Marah si isteri bertukar menjadi sweet. 


Anda boleh tengok video yang suaminya buat 'suprise' tu disini.



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.