Header Ads

Cantiknya Gadis Ni! Korang Mesti Tak Percaya Apa Yang Gadis Ini Amalkan Untuk Jadi Cantik..





Alhamdulillah. Banyak perubahan yang jadi sekarang ni, aku bersyukur sangat dengan apa yang aku dapat. Kulit makin cantik, sihat, bersih. Aku sebenarnya terkejut jugak sebab kesan produk aku pakai ni, cepat sangat. Berbeza sangat lah dengan produk produk yang aku pakai sebelum ni. Entah lah, tak tahu nak describe macam mana perasaan aku ni. Duduk sorang sorang pun boleh senyum sendiri, aku tak kesah pun orang lain nak cakap apa. Nak cakap, cakaplah, yang penting aku dah dapat apa yang aku nak sangat dalam hidup aku.


Bagi aku, produk ni macam miracle tau, korang bayang lah mana korang nak dapat kulit macam aku ni? Sebelum ni, aku ada masalah kulit yang boleh tahan jugaklah teruk. Berjewat, banyak bintik putih bintik hitam, kulit pun kering habis. Sebelum ni aku nak sangat kulit bersih, tak cerah putih melepak pun takpe. Janji kulit bersih. Yang aku cakap miracle sangat tu, bila aku pakai produk ni, bukan kulit bersih je tapi die buat kulit aku cerah sekali. Aikk, mana lah x miracle kan? Haa, sebelum ni jugak aku punya bibir tu kering gila. Aku ni dah lah kerja dalam office, memang makin teruk lah jadinya. Kadang kadang sampai berdarah bila aku tarik kulit bibir yang kering tu. Korang yang ada masalah bibir kering sama macam aku, mesti faham kan apa aku rasa. Nak pakai lipstik pun tak lawa, tak rata langsung bila pakai. Cemburu lah weh, aku tengok perempuan lain bukan main lawa je bibir, berkilat haa, pink je.

Tapi tu lah, macam aku cakap tadi. Produk ni memang bagi 100% ape yang aku nak. Perfect!! Kulit bersih, cerah, bibir pun dah tak kering. Aku rasa dah tak perlu kot aku tukar produk lain lagi lepas ni. lagipun produk co white ni sesuai untuk semua orang. Remaja ke, orang dewasa ke, orang tua pun boleh ambik sekali tau. Hah lagi satu, produk ni bukan untuk perempuan jer, lelaki pun boleh uolls, haa gempak kan.? Aku rasa lepas ni aku bukan nak jadi pengguna co white je, tapi aku nak jadi pengedar sekali. Boleh lah aku share, bantu orang lain yang ada masalah yang sama dengan aku ni 


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.