Header Ads

'Dulu Saya Nak Makan Pun Terpaksa Berhutang, Tapi Sekarang...'




Dek kerana kegawatan ekonomi sekarang, saya tak nafikan bahawa orang Malaysia kini lebih bijak berbelanja dalam segenap dimensi.

Sebelum ini, saya merupakan ejen hartanah namun disebabkan ekonomi dunia yang kejap naik kejap turun ini sedikit sebanyak mempengaruhi sales saya sebagai ejen hartanah

Saya masih ingat lagi ketika itu, duit belanja untuk saya sendiri terpaksa saya pinjam dari mak bapak saya. Malu betul saya rasa. Yelah kita ni da besar panjang and dah laayak pun kalau nak berkeluarga tapi kalau duit makan sendiri pun mak bapak bagi, nak mimpi berkeluarga pulak? Simpan je lah hasrat tu.

Jadu saya pun terpakasalah cari kerja sambilan yang lain untuk cari duit demi sesuap nasi. Saya ada terpandang satu produk ni yang memerlukan ejen bagi menangani permintaannya yang terlalu ramai dab laju. Produk tersebut adalah Co White yang sangat viral kini di laman sosial. Saya pun cuba hubungi contact number yang tertera.

Memang sangat laju permintaan produk ni, ibarat goreng pisang di jual masa hari hujan, sangat-sangat laju. Ada sebab jugak kenapa produk ni sangat laku, sebabnya feedback dari pakai produk ni sangat-sangatlah memberangsangkan hingga mampu memutihkan wajah anda dalam masa 7 hari sahaja.


Jadi kepada anda yang masih lagi belum mencuba produk ini, sampai bila anda mahu hidup anda diselubungi dengan wajah yang hodoh dan kulit yang gelap. Maka mari menjadi cantik dan berkulit cerah bersama Co White!




No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.