Header Ads

Tips Membeli Tanah dari Perunding Terkemuka ini Membuatkan Ramai Buka Mata Tentang Kelebihan Membeli Tanah Lot





Dewasa ini, kita sering digembar-gemburkan dengan penjualan harga tanah yang sangat murah. Namun terdapat juga induvidu-induvidu yang tidak bertanggubgjawab, dengan menipu pembeli. Sudah banyak sangat yang kita dengar isu 'beli tanah tapi bukan tanah kita'. Itu tidak termasuk lagi dengan kes yang melibatkan induvidu berprofil tinggi hingga berlakunya kes pembunuhan.

Penipuan dalam jual beli tanah banyak berlaku dari dahulu lagi, hal ini tidak terkecuali juga dengan tanah lot. Jadi saya menasihatkan agar pembeli lebih berhati-hati dalam urusan ini, yang sudah tentunya melibatkan jumlah wang yang besar.Justeru saya akan kongsi serba sedikit tentang syarikat yang dipercayai kredibilitnya dalam urusan jual beli tanah.

Seperti yang sedia maklum, tanah lot sememangnya di jual dengan harga yang murah kerana pembeli hanya akan dapat sebidang tanah berbanding dengan tanah yang dibeli sekali dengan rumah. 

Kenapa Beli Tanah Lot?

Salah satu kelebihan membeli tanah lot adalah hasrat induvidu terhadap tanah yang dibeli tercapai. Tidak kiralah sama ada mahu menjalankan aktiviti pertanian, membina kediaman mengikut cita rasa sendiri ataupun sebagai pelaburan dengan menjualnya balik pada masa akan datang. Antara sebab lain sudah pastilah tanah yang dijual adalah lebih murah dan berpatutan.

Syarikat yang Dipercayai Untuk Beli Tanah Lot

Pernah dengar bukan Budi Group? Ya, syarikat ini memang sudah popular di Malaysia dan dipercayai dalam urusan menjual tanah lot. Untuk pengetahuan semua, syarikat ini sudah menjual lebih dari 500 unit tanah kepada masyarakat dengan harga yang sangat murah! Golongan muda juga mampu membeli tanah dari syarikat ini walaupun berpendapatan sederhana.

Kenapa Budi Group?

salah satu sebab kenapa saya sarankan syarikat ini adalah kerana ia 100% syarikat bumiputera. Selain itu syarikat ini lebih mementingkan kebajikan kepada masyarakat khususnya bumiputera dari mengaut keuntungan semata-mata. 

Apa yang lebih menarik adalah, mereka ada membuat satu promosi iaitu beli 1 tanah lot percuma 1 lagi tanah lot!







Gambar di atas adalah tanah lot yang telah tersedia untuk dilepaskan. Jom kita ambil peluang ni cepat-cepat. Macam-macam boleh buat kalau sudah ada tanah sendiri. Tambah pula tanah yang mereka jual ini sangatlah strategik iaitu di Banting dan juga Shah alam.

Hebat kan Budi Group? Disamping berniaga, syarikat ini sangatlah mementingkan kebajikan pelangganya terlebih dahulu. Jadi apa tunggu lagi? Mari kita serbu beramai-ramai syarikat ini sementara peluang dan promosi masih ada!


Ingat tanah Ingat Budi Group!


Untuk mengetahui lebih lanjut, anda boleh hubungi:

Address: Jalan Merbuk, Kampung Sungai Jarom, 42600 Jenjarom, Selangor, Malaysia
Phone:017-3767152 / 016-2659704
ataupun di :www.budiemas.budigroup.com.my
www.budigroup.com.my
FB Page : @Budiemasresourcesofficial
FB Page : @Budigroup







No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.