Header Ads

KEJAM !!! Kerana Menolak Permintaan "Bersama" , Gadis Dirodok Dengan Cangkul Sedalam 60cm Dalam Kemaluan Oleh Kekasih Sendiri





Kejadian dilaporkan berlaku di Tenggara , Indonesia . Seorang gadis berusia 18 tahun dijumpai mati dalam keadaan berlumuran darah dan kemaluannya  disumbat dengan  kayu penyangkul .

Mangsa , Eno dijumpai oleh tiga orang rakannya pada 13 Mei lalu apabila tidak menghadirkan diri ke kelas selama 3 hari berturut-turut . Berasa tidak sedap hati , mereka pergi kerumah dan mendapati pintu rumah berkunci dan tiada orang yang menyahut panggilan mereka .

Mereka bertindak memecahkan pintu dan menemui mayat Eno tertutup dengan bantal dan bersama batang cangkul yang disumbatkan dalam kemaluannya .

Mengikut bedah siasat mendapati , batang cangkul yang disumbat kedalam lubang kemaluannya sedalam 60cm dalam . Sangat kejam ! Polis mendapati gadis berkenaan dilemaskan terlebih dahulu sebelum disumbat dengan kayu cangkul .


Kekasih Eno , Rahmat Alim (15) diberkas kerana motif pembunuhan apabila dia mengajak melakukan hubungan seks , Eno menolak .

Mereka baru sahaja mengenali sejak sebulan yang lalu dan terus membuat perancangan untuk berjumpa dirumahnya .

Rahmat Alim ditahan bagi pertuduhan membunuh . Semoga roh Eno tenteram disana .


www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.