Header Ads

Lelaki Ini Bengang Dengan Tindakan Pakcik Bawa BMW Cakap Berbelit Depan Polis




Jika ini berlaku pada anda mungkin ianya akan menguji dimana tahap kesabaran anda seperti lelaki ini yang telah berkongsi kisah pengalaman dengan seorang lelaki yang lebih berusia sehingga kesabarannya tercabar. 

Fadhly Pali dalam perkongsiannya baru-baru berkali-kali menekankan supaya jangan mempercayai seseorang itu melalui rupa luaran dan penampilan mereka. Mungkin hal ini kecil tetapi apa yang dilakukan oleh lelaki berusia itu sangat-sangat menyakitkan hati. 

Ketika kejadian, Fadhly singgah di sebuah gerai tepi jalan untuk membeli goreng pisang kerana isterinya yang sedang mengandung teringin dengan juadah tersebut. 

Setelah melihat ada tempat untuk meletakkan kenderaannya dan memberi signal untuk masuk tiba-tiba bunyi kuat dari belakang di bahagian kiri kereta. 

Sebuah kereta jenis BMW yang sedang berundur dipandu oleh pakcik tersebut telah melanggar keretanya. Berikut adalah perkongsian penuh dari lelaki tersebut. 


Bila baca kisah yang dikongsi oleh Fadhly ini kalau terkena memang boleh buat sakit hati je. Walaupun mungkin nampak hal kecil tetapi tindakan pakcik tersebut telah membuatkannya ianya bertukar menjadi kes yang lebih besar. - www.kakishare.my
___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.