Header Ads

Ini Bukan 'SCAM', Ella Danial Mahu Sedekahkan Beg LV Percuma




Semua sedia maklum sebelum ini, viral di Facebook pengasas kosmetik yang popular dengan tagline 'qu puteh qu puteh barulah puteh' dan 'mujur ada pamoga', Dato Seri Vida ingin memberikan beg Louis Vuitton (LV) secara percuma jika mereka 'like' dan berkongsi halaman Facebook tersebut. 

Dikatakan halaman tersebut menerima lebih 200 ribu likers dengan cepat, status dan gambar 'like dan share dapat LV' telah dikongsi lebih 10 ribu kali pada setiap gambar.


Tapi sayang dan mendukacitakan, hasrat lebih 200 ribu likers ingin beg mahal tersebut tak kesampaian kerana ianya bukan daripada Dato Vida sendiri. 

Dato Vida melalui instagramnya menafikan perkara tersebut, isu viral tersebut sengaja diadakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab semata mata untuk mendapat likers Facebook yang banyak.

OK. lupakan yang tu. 

Semalam, sudah viral di Facebook, wanita cantik bernama Ella Danial melalui status di Facebook peribadinya mahu 'sedekahkan' beg LV kepada sesiapa yang berminat. Status tersebut sudah dikongsi lebih 2 ribu pengguna. Berikut status dimuatnaik olehya :-


Apa yang anda kena buat ialah LIKE dan SHARE status tersebut.

Masalahnya siapa dia ? Jutawan ? Adakah betul dan benar status tersebut bukan 'SCAM'. Bukan apa tak mahu pisang berbuah dua kali.

Sebenarnya Ella Danial ni pengasas Ibeauty Malaysia dengan rangkaian pelbagai produk kosmetik, dan tudung. Dia terkenal dengan 'trademark'  #ibeautylerteruihsegak  dan ‪#‎2xsiang2xmalamteruihsegak‬.




Inilah orangnya, cantik dan masih muda lagi.



Jadi apa anda tunggu lagi, tak kan tak mahu orang nak bagi beg LV percuma. Mana tahu ada nasib anda yang dapat. Cepat cepat LIKE dan SHARE.

- Kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.