Header Ads

JANGAN TERKEJUT !! Simplysiti, Baju Dipakai Zizan Razak & Wak Doyok by FR Paling Laris Di Amaxmall !!



Dalam keadaan semasa, kita memang sibuk dengan kerja seharian. Pergi siang balik malam, kekadang tak sempat nak pergi beli barang yang kita nak. Betul tak ? 

Tambah bila dah berkeluarga lagi payah la kan nak keluar shopping. Nak fikir minyak kereta dan tol lagi, semua melibatkan kos!

Haa, sebab itulah anda kena pergi ke AmaxMall ni ? Pergi ? Bukan naik kereta, hanya buka telefon canggih anda tu, layari je website www.amaxmall.com ni.

Bukan saja nak promote, tapi memang semua yang anda nak ada kat situ. 

  
Antara barangan yang paling laris ialah produk kecantikkan Simply Siti, pakaian berjenama pereka fesyen terkenal Fairuz Ramdan selain ada juga pelikat pants oleh Afdlin Shauki dan pelbagai jenis macam barangan sampaikan produk sejuk beku roti canai, otak otak, dan macam lagi pun boleh beli online.

Betul tak tipu ni ?


Lagi satu sekarang ni ada Promosi Ramadhan khas buat pengguna Simplysiti, Bila anda beli Simplysiti di AMAXMALL sekarang anda akan dapat harga di bawah ni ! Dan promosi ni tak akan ada ditempat lain.


Dan kalau anda nak fesyen baju macam AC Mizal, Zizan Razak dan Wak Doyok anda juga boleh beli di Amaxmall secara terus dengan Fairuz Ramdan!



Cun melecun kan ? Apa lagi? Dapatkan barang barang  anda perlukan tanpa keluar rumah di Amaxmall. Selamat membeli-belah. Memang berbaloi ! 




No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.