Header Ads

'Saya Ingat Dia Pakai Susuk...'




Teringat saya sebulan dahulu, kita ni sibuk dengan kerjaya apa semua, dengan nak buat kerja rumah lagi and so on, so muka tu dah naik kusam ada lah macam hantu parody sekali tengok. Bukan tak reti nak jaga muka, pakai jugak pencuci muka bagai sebab saya pakai makeup kan so pakai jek la pencuci muka yang biasa beli dekat pasaraya.

Nak dijadikan cerita, haritu saya rasa malu sangat nak keluar sebab muka saya masa tu orang cakap macam tak de seri la senang cerita. Tengok dekat facebook dan instagram, kawan-kawan semua muka flawless jek. So nak jugak lah macam gitu. Saya pun tanya dekat seorang kawan saya yang agak biasa lah jugak pakai produk-produk untuk nampak cantik ni.

Tanya punya tanya macam-macam lah dia bergurau, pakai itulah ini lah..Cis tak nak bagitau aku lah tu apa yang dia pakai, detik hati saya. Saya tetap paksa dia jugak and last dia bagi jugak saya. Dia cakap dia ada pakai satu produk magik! Dia cakap boleh nampak berseri dalam masa 7 hari jek! Mula-mula dengar tu rasa macam seram pun ada gak, iyelah mana ada produk macam tu. Masa tu saya mati-mati ingat dia pakai susuk. Kalau dia libatkan barang yang bertentangan dengan agama, memang tak lah saya nak ikut jejak langkah dia.

Akhirnya dia bagitau saya untuk cari satu produk ni, nama dia Co White. Aitt macam pernah dengar, kalau tak silap produk ni memang viral di facebook. Saya dulu ada jugak terdetik nak ambil produk tu tapi takut tak menjadi jek, tapi lepas dapat tau yang kawan saya yang flawless ni pun guna produk ni, apa lagi saya pun bertekad nak ambil juga produk teknologi Korea ni

Alhamdulilah, kesannya sangat mengejutkan dan sangat magik. Kenapa saya kata magik? Sebab produk ni berkesan ke atas saya bukan dalam masa 7 hari, tapi 4 hari! Sungguh magik kan?
Dah alang-alang magik ni, saya suruh suami saya pakai. Mula dia merungut jugak sebab dia kata produk ni untuk perempuan lah apa lah, tapi saya suruh jugak. Yupp!! Satu lagi magik telah berlaku apabila suami saya pakai juga membuahkan hasil. Seronok betul




Kami telah berjaya terkena 'magik' produk Co White teknologi Korea ni, jadi anda bila lagi? Tak kiralah anda lelaki ke perempuan atau lain-lain ke, produk ni sangat-sangat berkesan!


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.