Header Ads

Apa Yang Orang 'Forever Alone' Ada, Yang Orang Lain Tidak Ada




Menjadi "forever alone" bukanlah penghujungnya. Walaupun anda telah bersendirian seluruh hidup anda, anda masih boleh mencari atau menemui seseorang esoknya. Walaupun anda tidak pernah lakukan, tidak ada yang salah dengan menjadi seorang 'Forever Alone'. Lagipun, di sini adalah beberapa perkara yang "forever alone" boleh lakukan dan yang mana seseorang yang mempunyai hubungan yang serius tidak dapat dilakukan:

1. PERSPEKTIF.
Sesetengah wanita/lelaki tersilap percaya bahawa cinta romantis adalah perkara yang paling penting di dunia, dan tiada apa lain dapat dibandingkan. Walau bagaimanapun, anda cukup bijak untuk tahu bahawa terdapat perkara-perkara lain yang perlu dibimbangkan, seperti pekerjaan anda, keluarga anda dan hobi-hobi anda.

2. KESAHIHAN.
Sesetengah lelaki/wanita akan membentuk diri mereka ke dalam sesuatu yang mereka tidak menjurus untuk mendapat pasangan, tetapi anda tidak akan berbuat demikian. Anda kekal setia kepada diri sendiri, kerana anda sedar ia akan menjadi tidak masuk akal untuk menukar untuk menarik perhatian walaupun lelaki/wanita itu sangat tampan dan cantik.

3. kesopanan.
Anda tidak besar kepala. Malah apabila seorang lelaki/wanita memanggil anda cantik atau hensem, anda tidak bertindak seperti anda 'hot stuff', kerana anda tahu bahawa ada perkara yang lebih penting dalam hidup daripada perhatian seorang lelaki/wanita.

4. AKAUNTABILITI.
Apabila ada masalah dalam hidup anda, anda tidak mempunyai suami/isteri untuk menyalahkan segala-galanya di. Anda perlu mengambil tanggungjawab untuk tindakan anda, yang mana membuat anda menjadi orang yang lebih kuat dan lebih ikhlas kepada diri anda sendiri.

5. WANG.
Anda mungkin tidak kaya, tetapi sekurang-kurangnya anda tidak perlu membuang beberapa duit untuk makan malam romantis, pakaian, hadiah hari jadi, dan bil telefon yang terlalu besar. Anda boleh menggunakan wang anda untuk keseronokan sesuatu yang bermakna untuk anda dan hanya anda sahaja.

6. PRIVASI.
Jika anda mahu membaca selama berjam-jam, tiada siapa yang akan berada di sekitar untuk mengganggu anda. Jika anda mahu untuk mendaki ke tempat tidur dan tidur pada bila masa saja, tiada siapa yang akan berjalan dalam pada anda dan merungut apa pun terhadap anda

7. BERDIKARI.
Anda tidak mempunyai teman lelaki/wanita yang bergantung kepada anda, jadi anda telah belajar untuk bergantung kepada diri sendiri. Kerana anda tahu bahawa satu-satunya orang yang anda boleh percaya dan bergantung harap kembali adalah anda.

8. KEBEBASAN.
Hubungan tidak merampas kebebasan anda, tetapi mereka menghadkan ia. Daripada memberitahu seseorang di mana anda berada pada setiap masa, anda akan dapat pergi ke mana sahaja anda mahu, apabila anda mahu tanpa perlu bimbang tentang menyakitkan pasangan anda ..

9. DOCTOR CINTA.
Orang "forever alone" dikenali dengan penasihat hubungan orang. Walaupun anda sendirian, semua rakan anda meminta anda untuk membantu mereka, kerana mereka percaya nasihat anda. Mereka tahu anda tidak dibutakan oleh cinta seperti mereka.

10. PENGHARGAAN.
Sesetengah lelaki/wanita dalam hubungan tidak menyedari betapa baik mereka itu, itulah sebabnya mereka akan berakhir mengabaikan lelaki/wanita mereka dan akhirnya kehilangan pasangan mereka. Tetapi seseorang seperti anda akan menghargai lelaki yang baik apabila anda akhirnya bertemu dengan 'the right person', kerana anda tahu betapa sukarnya mereka untuk mencari orang seperti anda. 

Sumber : Forever Alone Girl/Boy



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.