Header Ads

Dato Cantik Kongsi Petua Untuk Hilangkan Kanser Hingga Ke Angka Sifar





Sebeluum Dato Sharifah Shareen Al Mashoor digelar sebagai usahwan yang berjaya, tahukah anda beliau sendiri pernah menghidapi kanser.

Ketika itu, Dato cantik ini merasakan seolah-olah hidupnya tidak lagi bermakna kerana menghidapi penyakit yang tiada lagi penawar dan ubat dalam dunia ini. Hidup Dato cantik ketika itu hari-hari bertemankan air mata kerana merasakan beliau tidak lama di atas muka bumi ini.


Tidak lama kemudian, Dato Shareen dapat tahu bahawa penyakit yang beliau hadapi kini boleh dirawat di China kerana mereka memepunyai formula dan cara untuk mengubati penyakit yang dihapi beliau. Semasa di China, Dato Shareen bertemu dengan Allahyarham Tengku Jalil. Dato Shareen dan Tengku Jalil sangat selesa bersama kerana mereka mempunyai masalah yang sama dan mereka senang berkongsi perasaan masing-masing dek kerana menghidapi penyakit yang hampir serupa.


Berita pemergiannya sahabat beliau ketika di China iaitu Tengku Jalil sangat mengejutkan Dato Cantik ini kerana beliau telah menganggap Tengku Jalil sebagai adiknya sendiri. Dato Shareen sangat sedih dengan pemergian Tengku Jalil ketika itu. Selepas pemergian Tengku Jalil, Dato cantik ini nekad untuk menolong mereka yang menghidapi penyakit kanser ini dengan mengilhamkan formula yang beliau sendiri amalkan hingga penurunan sel kanser dlam tubuh beliau turun hingga ke angka sifar ke dalam jus suarama. Dato Shareen akan menyalurkan sebanyak 100 unit ke badan kebajikan bagi mereka yang menghadapi masalah yang sama sperti belia suatu ketika dahulu.



Jus Suarama yang kini terjual bagai goreng pisang panas, makin mendapat perhatian ramai, khususnya mereka yang mempunyai penyakit serius, seperti kanser. Kandungannya yang mengandungi pelabagai kandungan gabungan teknologi dan tradisi, seperti daun rerama, gandarusa, kurma ajwa, durian belanda, madu propolis, habbatus sauda, memang dicari-cari dan tiada jus yang menggabungkan semua kandungan ini ke dalam satu produk sahaja yang boleh diamalkan seharian.



Jus ini yang sesuai untuk semua kategori umur, membolehkan pembeli beramal membantu golongan yang tidak mampu secara tidak lansung di samping mendapat khasiat daripada Jus Suarama itu sendiri. Produk ini juga telah menerima pengiktirafan Halal oleh JAKIM dan juga sijil GMP dari Kementerian Pertanian, jelas Dato Shareen.













No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.