Header Ads

Dato Cantik Masuk Jom Singgah (5 Gambar Terkini Dato Cantik)




Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pemilik wajah yang anggun ini, Dato Shareen Al Mashoor atau nama sinonimnya Dato Cantik. Pengasas empayar PMGIFT ini, banyak membantu masyarakat dengan penemuan formula membunuh sel kanser melalui produk Jus Suarama hasil ilham beliau sendiri.



Kata beliau, "walaupun kehidupan saya serba lengkap dengan kejayaan syarikat PMGIFT yang saya usahakan selama 16 tahun ini tetapi saya masih perlu bekerja keras  mencari rezeki demi anak-anak pelarian dari Thailand, Rohingya, Kemboja, Myamar, dan Indonesia. Mulia sungguh hati dato cantik ini.








Jelas disini, jutawan jelita ini tidak hanya menumpukan konsentrasi beliau dalam bidang perniagaan untuk meraih keuntungan sahaja, namun sumbangan beliau terhadap masyarakat tidak perlu disangkal lagi. Selain itu, dengan berkonsepkan islamik dalam perniagaan beliau, kita sendiri boleh tafsirkan bahawa pemilik syarikat PM Gift ini seimbang dalam urusan dunia dan akhirat.

Bagi mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang Dato Shareen ini boleh lah saksikan bersama-sama dalam Jom Singgah yang akan disiarkan pada khamis ini

Bagi yang ingin mencuba 2 produk killer dato cantik iaitu
SUASOSKIN FOUNDATION
Made in Korea
Atau JUS SUARAMA
Minuman keihatan harian untuk mematikan sel kanser itu boleh lah hubungi

Pejabat 03 7880 199
017 455 2677
019 227 3683
019 277 5315
019 227 9937
[11/8, 6:31 PM] Dato Shareen: Atau mengikuti
Fb beliau : shareen al mashoor
Instagram: datoshareenalmashoor


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.