Header Ads

Pencuri Seluar Dalam Datang Lagi, Kejadian Di Perak




Tak senonoh, hilang akal dan terlajak sangap! Itulah ungkapan paling sesuai untuk lelaki "mental" ini.

Beberapa hari lepas, satu video memaparkan aksi seorang lelaki sedang mencuri seluar dalam wanita di belakang sebuah rumah menjadi tular di media sosial.

Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan lelaki berusia antara lingkungan 30-an itu pada mulanya menyorok dibelakang dinding sebelum bertindak nekad "melarikan" beberapa helai seluar dalam dari ampaian rumah mangsa.

Menurut mangsa, kejadian yang sama pernah beberapa kali berlaku pada tahun lalu sebelum dia memasang CCTV. Namun pada masa itu dia langsung tidak terfikir seluar dalamnya dicuri malah hanya menganggap mungkin tercicir dimana-mana. 

Dalam kejadian terbaru ini, dua helai seluar dalam milik anaknya turut dicuri. Bagaimanapun mangsa tidak berhasrat untuk membuat laporan polis tetapi akan mengambil langkah lebih berhati-hati.

Sehubungan itu, semua kaum wanita terutamanya warga Kuala Kangsar diharap lebih berhati-hati dan tidak menyidai seluar dalam diluar rumah bagi mengelakkan kejadian seperti ini dari berulang. 

Agak-agak anda, apakah tujuan lelaki di dalam video ini mencuri seluar dalam wanita. Adakah untuk dijual, dijadikan koleksi atau ada kaitan dengan pengamalan ilmu hitam? Bincangkan


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.