Header Ads

'Esok Dah Nak Puasa, Sampai Hati Rompak Pakcik Ni' - Status Wanita Ini Dapat Simpati Netizen Tapi Ada Kisah Lain Disebaliknya




Bermula esok, umat Islam akan mula menjalani ibadah puasa. Dan sudah pasti masing-masing sibuk membuat persiapan membeli barangan dapur. Namun bagi pakcik ini lain pula ceritanya. 

Seorang wanita memuat naik beberapa gambar dan status. Dalam status tersebut Siti Nor Zaimah memberitahu warga emas di dalam gambar ini telah dirompak yang menaiki motor jenis EX5. 

"pak cik kena rompak..depa naik moto ex5..Depa tendang moto..ambik habes duit ngn ic pakcik..pakcik nk beli daging buat makan soq esk nak" kata pakcik tersebut kepada wanita tersebut."

Berikut status penuh wanita tersebut:


Status yang dimuat naik itu menjadi tular dan netizen turut bersimpati dengan nasib yang menimpa warga emas berkenaan. Namun, tidak disangka wanita tersebut memuat naik status kedua yang mengatakan ada pihak mendakwa cerita yang sebaliknya. 


Walau apa pun sama ada benar atau tidak, tindakan Siti Nor Zaimah itu harus dipuji kerana masih mengambil berat terhadap orang yang memerlukan. - www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.