Header Ads

Gadis Ini Terakam Objek Kain Putih, Rakan Meloncat Dari Belakang Ke Depan Tempat Duduk




Apa perasaan korang bila sedang bergurau senda tiba-tiba terserempak dengan kelibat makhluk yang tidak diingini. Sudah pasti menyeramkan bukan?

Kejadian yang menimpa seorang gadis Shakyra Arabian ketika sedang menaiki kenderaan bersama rakan-rakannya. Menurut gadis tersebut, dia asalnya cuma mahu bergurau dengan menakut-nakutkan kawannya yang sedang duduk di tempat duduk belakang. 


Ketika gadis itu sedang merakam aksi rakannya itu, gadis itu terakam satu objek berwarna putih yang sedang duduk di belakang. Gadis itu berkongsi detik berkenaan sehingga mendapat hampir 4 ribu perkongsian dan 700,000 tontonan di Facebooknya. 

"Kejadian sebentar tadi, dimana saya telah bergurau dengan rakan saya dengan menakut-nakutkan mereka dan dengan tidak sengaja terakam kain putih di seat belakang, dimana kami langsung tidak bawa kain putih apapun masuk dalam kereta. Sumpah takut giler ya ampun akibat mengenakan orang last2 real.

Selepas rakaman itu, kain putih berkenaan sudah tidak kelihatan sebaik video tersebut dirakam. Walaupun ada yang mengatakan ianya palsu dan sudah dirancang terlebih dahulu, gadis tersebut yakin kejadian tersebut benar-benar berlaku. - www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.