Header Ads

'Ya Allah Sakitnya Hanya Tuhan Yang Tahu, Muka Ditampar Kaki Dipukul'




Nak tnya pendapat semua.. Mana tau ada yang pernah alami.. Suami saya seorang yang panas baran dari dulu lagi.. Harini dia pukul saya lagi.. Dengan alasan saya tidak pandai bersyukur.. Nak di jadikan cerita suami ajak beli barang.

Tapi saya menolak sbb nak kemas umah.. Tambah lagi ada ank2 kecik. Habis berselerak umah.. Jadi saya minta dia pergi bawa anak sulung bli brg.. Lagipun tidak jauh mana.. Dekat saja dengan umah. 

Saya pun ambil penyapu nak sapu umah skli dia hempas pnyapu.. Dia cakap saya kurang ajar, cakap kasar apa smua.. Sedangkan saya seperti biasa saja.. Kasar pun tidak pada bahasa saya.. Dia ambik pnypu patah tu dan pkul kaki saya smpaikan saya menangis teresak2 depan anak2. 

Sakitnya hanya Tuhan yang tahu.. Muka saya ditampar hingga bengkak.. Bibir pun bengkak.. Saya melawan untuk menyelamatkan diri.. Tapi apakan daya saya hanya seorang perempuan yang lemah.. Anak-anak pun menngis2 ketakutan.. Hujung2 dia ambik pisau ugut nak bunuh saya... Smbil herdik2.. Saya xtau nak buat apa.

Hanya menangis menahan kesakitan.... Barang-barang dihempas atas badan saya.. Ditambah pula sengal2 dn bisa lepas bersalin kan anak thun lepas masih terasa.. Inikan pula dtambah lagi dgn segala ksakitan. Disini saya nak tanya salahkah istri andai istri lari bawa ank2 kluar rumah dari rumah? Dan berdosa kah istri andai melawan suami ketika kejadian? - www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.