Header Ads

[ VIDEO ] Anak Zarina Zainuddin "Mengamuk" Kerana Ubat Hilang , Netizen Sebak Tapi Ada Juga Yang Mengata !





Siapa yang tidak sedih dan sebak melihat seorang ibu terpaksa harung dugaan sebesar ini .
Kedua kembar anak Zarina adalah anak istimewa ( autism ) 

Siapa tak tahu Apa itu Autism ?

Autism adalah istilah yang merujuk pada sekumpulan gangguan perkembangan yang mempengaruhi otak. Gangguan pada otak ini mempengaruhi kemampuan seseorang untuk berkomunikasi, menjalin hubungan dengan orang lain, dan merespon dunia luar dengan baik.

Terbaru, Zarina memuatnaik video di laman Instagramnya. Video itu menunjukkan Azal stress bila ubat Zarina hilang. Azal risau keadaan Zarina bila tonsil makin bengkak. Sayang betul Azal dengan ibunya.




Terima kasih atas nasihat yang berguna untuk saya.. Azal dah tido kepenatan.. Untuk komen yang membina terima kasih saya ucapkan.. Untuk komen yang melampau.. Anda tidak berada ditempat saya.. Perkara ni hari2 berlaku dua2 anak autism saya hari hari mengamuk.. Cuma saya tak post video tu.. Ada yang boleh saya share saya share utk panduan orang-orang yang senasib dengan saya.. Bukan nak provoke anak saya.. Bercakap memang senang.. Sesiapa yang komen melampau saya terpaksa block anda.. Tabahlah kuatlah sabar sabar sabar.. Allah sentiasa ada untuk kita.. Malam ni saya tetap jual pulut kuning rendang ayam rendang daging juga rendang kerang di istana budaya.. Last day saya meniaga arini esok saya nak beli baju raya anak2 pulak.. #azalazilInsyaAllah jumps malam ni.. #mokcun#carbootsaleraya
“Sabar..Sabar..”



“Fikirlah ibu..Buat sesuatu ibu..”





“Dahh..Takde ubat pun takpe..”





Harapnya Zarina terus kuat dan tabah menjaga anak-anaknya.
Kredit : Zarina Zainuddin


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.