Header Ads

Lelaki Ini Terima Jemputan Hadiri Perkahwinan Tunku Aminah, Tetapi Dijemput Lebih Awal Temui Allah SWT




Perkahwinan Diraja Johor, Tunku Tun Aminah dan pasangannya, Dennis Muhammad Abdullah telah berlangsung dengan penuh istiadat. Netizen memuji pasangan ini yang sama cantik dan sama padan. 

Disebalik kegembiraan yang diraikan oleh serata pelusuk Johor, terselit satu kisah sedih seorang lelaki yang berduka atas kehilangan adiknya yang tersayang. 

Arwah adiknya itu juga telah menerima jemputan dari Istana untuk menghadiri majlis perkahwinan Diraja tersebut namun tidak kesampaian kerana terlebih dahulu dijemput Ilahi. 

Rozaimy Qaisara berkongsi kisah mengenai arwah adiknya itu di laman Facebooknya yang mendapat simpati dari netizen. Berikut adalah perkongsian penuh dari lelaki tersebut. 


Menerusi perkongsian dari lelaki itu, adiknya Muhammad Aidil amat meminati Tunku Tun Aminah dan tidak sabar untuk menghadiri majlis perkahwinan tersebut. Ini kerana bukan mudah untuk mendapat jemputan majlis Diraja tersebut. 

Malah, adiknya juga telah siap mencuba baju melayu yang ingin dipakai arwah setiap malam. Baju Melayu tersebut telah siap di gantung di dalam almari arwahnya itu. 


Al Fatihah buat arwah.semoga ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman. 


FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.