Header Ads

Wanita Ini Sanggup Ke Thailand Semata Mata Nak.. Lihatlah Apa Dia Lakukan..




Namanya ialah Sharifah Shareen Syed Rahman Al-Mashoor. Seorang yang berjaya dan disegani dalam bidang perniagaan cenderahati dan pakaian koporat .

Produk syarikatnya bukan saja mendapat tempat dalam kalangan syarikat ternama di negara ini, malah di luar negara termasuk Hong Kong, United Kingdom, Iraq dan Bahrain.

Anda boleh lihat produknya di Facebook : https://www.facebook.com/pmgift

Sebagai yang berjaya, beliau tidak melupakan untuk memberi dan berkongsi kepada insan yang tidak bernasib baik.


Berikut status yang dimuatnaik di Facebooknya.






Alhamdulilah awal pagi kami dah selesaikan hajat pemberian sedikit bantuan beras dan kewangan kepada lebih 100 keluarga fakir disekitar sekolah yang rata2nya merupakan menoreh getah.Adakala kita rasa terlalu kecil sumbangan yg mampu kita buat, biarkan... biarkan syaitan berbisik sedemikian...apa yg kecil bagi kita mungkin besar maknanya pada orang lain...Tujuan saya paparkan supaya sama2 menimbulkan keinginan kepada seluruh keluarga FB ni utk turut sama membantu mana2 sekolah ataupun individual yang memerlukan. Jauh sekali utk riak, wallahi...Kita tak perlu jadi wakil rakyat utk membantu. Tak perlu juga jadi kaya utk memberi...Bila hati mula memberi...Yakinlah rezeki akan pasti datang mencari.....#DatoShareenAlMashoor#KayaDuniaSyurgaAkhirat#PMGIFT#SUA-SO SKIN
Posted by Sharifah Shareen Almashoor on Sunday, April 10, 2016

Semoga segala perbuatan amal beliau ini diterima dan diberkati Ilahi.

Boleh tengok gambar dan video dikongsikan beliau diinstagramnya.

https://www.instagram.com/datoshareenalmashoor/


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.