Header Ads

Wanita Ini Gelar Diri #CantikChombi, 5 Sebab Anda Kena Kenali Dia..




1. Seorang CEO untuk dua syarikat.

Sharifah Shareen Syed Rahman Al-Mashoor ialah Pengarah Urusan Prestasi Meriah Sendirian Berhad yang menghasilkan produk cenderahati dan pakaian korporat yang berjaya. Antara syarikat menggunakan perkhidmatan cenderahati dan produk hadiah beliau adalah syarikat multinasional Petronas. 



Beliau juga merupakan CEO untuk syarikat SAM BEAUTILOGY LAB yang kini baru mengeluarkan produk pertama mereka iaitu Sua-So Skin Concentrated Foundation. Bedak asas Sua-So Skin adalah produk pertama halal, dengan cara penggunaannya yang mudah dan struktur yang lembut dapat menolong anda. Ia boleh menutupi liang-liang dan parut pada kulit wajah dan anda tidak perlu risau lagi kulit berminyak, meleket, buang masa atau apa-apa alasan pun.


2. Mahu dikenali sebagai #CantikChombi

Setiap gambar di instagram (@datoshareenalmashoor) dan Facebook (Sharifah Shareen Almashoor), beliau menggunakn #cantikchombi.


3. Ramai kenalan artis dan pengasas kosmetik popular.

Sebagai ahli perniagaan, beliau mempunyai ramai kenalan artis dan selebriti ternama seperti Anzalna, Sara Ali, Dato Aliff Syukri, Dato Vida dan ramai lagi.





4. Mahu seimbang dunia dan akhirat

Beliau banyak melakukan kerja amal dengan membuka sekolah untuk anak-anak yatim. Kebanyakan mereka adalah anak-anak pelarian atau pendatang asing dari Rohingya, Kemboja, Myamar, Thailand, dan Indonesia. Selain itu beliau menerapkan budaya Islam dalam perniagaan seperti setiap pagi sebelum mula hari bekerja semua staff akan membaca surah yassin.




5. Cantik dan pandai bergaya.

Melihat kepada instagram, beliau seorang yang pandai bergaya mengikut keadaan dan majlis yang dihadirinya. Tengok gambar gambar beliau dibawah ini. Cantik kan ?




No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.