Header Ads

Tips Muka Bersih Dalam Masa Seminggu






Sebenarnya tak susah pun nak muka bersih dalam masa seminggu. So, pada korang yang ada event tapi tiba-tiba muka naik jerawat ke pipi korang kasar ke, nah ni ada tips biar korang boleh jadi flawless dalam masa seminggu sahaja!

Korang semua pernah dengar satu produk teknologi Korea yang dah jadi viral sekarng? Co White?
Produk ni lah yang boleh bersihkan muka korang and jadi putih dalam masa sepantas seminggu!

Dulu pun aku tak percaya keberkesanan produk yang baru nak naik macam ni, tapi aku dah try sendiri memang menakjubkan! Sebenarnya tak sampai dalam masa 7 hari pun dah nampak hasil dari pakai produk ni, 4 hari korang pakai pun dah nampak, serious talk!

Macam mana aku boleh terambil produk ni sebab seminggu sebelum aku ada majlis reunion, muka aku naik jerawat teruk gila! banyak betul! So aku cari  produk-produk yang boleh hilang kan jerawat, tapi aku nak dalam masa yang singkat. Sampailah satu hari tu kawan aku tag nama aku kat produk Co White ni kat fb. Nak hilang jerawat and muka bersih punya pasal, aku pun try la produk tersebut!
Hasilnya sangat menakjubkan! Ni korang cuba tengok sendiri video ni



Memang terbaik produk Co White ni,  so korang yang nak jadi cantik dalam masa seminggu, korang boleh beli produk ni. So far produk yang paling terbaik pernah aku pakai.


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.