Header Ads

'Kerana Ego Dan Pangkat Saya Lupa Diri Sebagai Isteri Sehinggalah Suami Dijemput Ilahi'




Saya kehilangan org yg saya sayang. Dia tinggalkn saya hampir setahun.genap hari ni.sepanjang kami berkahwin memang saya ego. saya doktor dia hnya polis konstabel.kami pjj. Dia xpnh abaikan tngngjwb sebagai suami sediakn tmpt tinggal saya wlupun rumah tu sbulan hmpir 700rgt betul2 depan hospital.

Makan minum saya keperluan saya smua dia lngkpkn.cuma saya xpernah layan dia sebaik yg mungkin.saya hnya pentingkan kerja.bila cuti saya sibuk dengan kawan2.still nk enjoy walaupun dia msg stiap kali bagi tahu tngngjwb saya sbagai isteri dia. 

Untuk pengetahuan saya kahwin dengannya dari kenalan family. saya ikut ckp mama papa saya yg sudah lama bkenan dengan ank kwnnya.masa tu pun saya xde pilihan hati.sepanjang kami kahwin sekali pun saya xbgi pluang dia knal saya.bila balik rumah family memang kami berlakon.

Dia sentiasa sabar dgn saya wlaupun saya marah dia.hina dia.tapi dia xpnh lupa ingt kan saya solat dhuha n baca al mulk sebelum tido.setiap hari.tapi saya buat xendah je.smpai saya di beri ujian allah ambil dia saat saya tengah kerja oncall 36 jam.hp xde bateri wktu tu. 

Padahal kwn2 dia tel saya msa dia kali terakhir nk jumpa saya lepas dia accident.saya tak sempat.saya hnya sempat tgk jenazah arwah suami saya wktu ambulans smpai.saya yg bersih kn luka nya..masa tu ego saya turun seturunnya.

Allah bgi 7 bulan je saya hidup dgnnya tpi saya xhargai sepenuhnya pemberian allah.segala msg dia saya masih simpan .itu la kenangan saya pda nya.saya masih sygkn dia smpai sekarang. 

Hargai la pasangan anda selagi allah beri kesempatan ni.kerana ego dengan pangkat kita lupa diri. - www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.