Header Ads

'Lelaki Yang Bergelar Suami...Tolong Jangan Lakukan Ini Pada Isteri Anda, Kelak Menyesal Tak Sudah'




Ini satu peringatan kepada suami-suami di luar sana. Kalau boleh sila ambil perhatian terhadap perkara ini. Kalau tak menyesal lah di kemudian hari. Apa yang dikongsi ini semoga dijadikan iktibar buat kaum lelaki yang bergelar suami ataupun yang bakal bergelar suami. 

'Niat Nak Teman Isteri'

Salam semua.nak pesan je kat suami2 ni korang jangan main2 dgn tudung yg bini dah siap gosok ye.Aku memang cari nahas lah semalam.

Bini tgh iron tudung kat bilik sebelah,aku pulak tak perasan dia bentang tudung atas katil.Sekali ak masok bilik terus aku lompat atas katil.kau,sekali dia menjerit satu rumah blh dgr di setiap sudut,pelusuk rumah tu.

Niat aku nak teman dia iron tudung sambil2 nk borak kan.Niat aku dah baik dah tp tulah hanya sebab terduduk atas tudung tu.Anak aku yg umur 3 tahun pom kalau tgk mommy dia gosok baju ke tudung ke,awal2 dah belok jalan lain.tak mahu dia masok rapat.

'Kena Gosok Balik'

last2 aku kena sambung iron tudung /shawl dia yg bapak banyak,dahlah color Nampak mcm sama je.selagi aku tak gosok semula tudung2 yg dah berkedut tu,memang tajam je pandangan mata bini.Aku rasa anak aku mcm gelakkan aku je sebab masa dia minum susu dia tengok2 aku sambil sengih2.

hahahah.selalu aku beringat je tp mlm tadi memang nasib lah.lps gosok semua tudung tu,baru Nampak bini sengih tu pom sengih biasa2 je.



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.