Header Ads

'Nicki Minaj Pun Tak Hingin Tengok' - Lagu Lucah Dan Mencarut, Artis Perempuan Ini Dikecam Hebat Netizen




Macam berlumba-lumba pula nampaknya golongan perempuan yang selamba sahaja memuat naik video dengan aksi yang menjelikkan di media sosial.

Terbaru, seorang penyanyi yang berimej ala-ala Nicki Minaj dan Lady Gaga muncul sambil menyanyi lagu berjudul 'Slumber Tetek'

Dalam video tersebut, penyanyi yang dikenali sebagai Ze Rebelle ini bukan sahaja memegang dan menayangkan payudaranya, malah lirik lagunya juga boleh dikatakan lucah melampau.

Perkataan yang digunakan lebih kepada carutan dan makian, sinonim dengan lagu-lagu Barat yang biasa kita dengari sebelum ini.

Penampilan dan aksi yang ditonjolkan memang 'berani mati', dan pastinya mengundang kecaman dari netizen yang menonton video ini.

"Betoi macam beruk, weii ang tak kesian ka kat mak ang ngan pak ang, depa esok jenuh menjawab dalam kubur pasai perangai ang ni."

"Famous macam mana pun kau still sampah. Hitam hitam nak mampos. Aku sungguh kesian dengan orang macam dia. Kurang kasih sayang kurang ajaran agama kurang perhatian."

Menerusi carian Internet, nama sebenar Ze Rebelle adalah Sarah Zainal. Penyanyi ini sudah menjelajah ke seluruh dunia untuk membuat persembahan dan album terbarunya diberi nama UNIVERZE.

Menurut sumber lagi, artis Elektro Pop ini juga merupakan bekas peserta yang tersingkir dari Malaysian Idol pada tahun 2005. Pasti ramai yang tidak mengenalinya dan mungkin muzik video' Slumber Tetek' yang dihasilkan ini dijadikan sebagai batu loncatan untuknya bagi meraih populariti dengan cepat. - www.kakishare.my



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.