Header Ads

Lelaki Berang Dan Belasah Isteri Kerana Tidak Mahu Bersetubuh Ketika Haid





Perbuatan mendatangi isteri ketika sedang dalam keadaan kotor amatlah tidak bagus untuk kesihatan bersama dan juga ditegah agama . Namun , kebiasaannya yang ditegah itu lah yang semakin ramai cuba nak lakukan . 

Itulah yang terjadi kepada seorang wanita apabila suaminya berang dan pukul ketika diajak bersama namun ditolak kerana keuzuran (haid)

Menurut Sinar Harian , lelaki yang berusia 49 tahun dikatakan telah mengajak isterinya untuk bersetubuh pada jam sekitar 7 pagi 22 julai lalu . Suami bertindak mengasari isterinya kerana tidak dapat memuaskan nafsu .

Kejadian dilaporkan berlaku di sebuah rumah Taman Impiana , Pengkalan Chepa Kelantan .

Walaubagaimanapun , wanita berusia 41 tahun itu menolak ajakan suaminya kerana sedang dalam keadaan tidak bersih . Mangsa yang bekerja sebagai pembantu pra sekolah dilaporkan mengalami lebam pada pipi dan dan tangan kiri bengkak selain sakit pada seluruh tubuh .

Ibu kepada dua anak itu kemudian membuat laporan polis dan tertuduh telah dihadapkan ke mahkamah semalam . Lelaki itu pada mulanya mengaku melakukan perbuatan tersebut tetapi menarik balik pengakuan selepas mendengar hukuman yang bakal dijatuhkan jika sabit kesalahan .

Pendakwaan terhadap tertuduh membawa hukuman mandatori penjara sehingga 5 tahun jika disabitkan kesalahan mengikut Seksyen 375A Kanun Keseksaan .

Tertuduh yang tidak diwakili pihak peguam mengaku tidak bersalah dan diikat jamin  rm1500 dengan syarat tidak mengganggu mangsa .

sumber : harian metro
www.kakishare.my

______________________________________________

Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.