Header Ads

Akhirnya Jumpa Produk Paling Sesuai : Wanita Ini Kongsi Macam Mana Mendapat Tubuh Badan Yang Diidamkan, Selama Ini Hanya Mimpi Dan Sekarang Menjadi Keyataan




Dengan lambakan produk-produk kosmetik dalam negara kini, pengguna menjadi semakin keliru untuk memilih produk mana yang patut digunakan mereka.

Malah, banyak juga produk yang tidak mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) yang dijual dan ia jelas boleh merisikokan pembeli jika digunakan.

Lebih teruk, ada juga barang kosmetik yang diperoleh dari negara jiran dan dijenamakan semula di negara ini tanpa mendapat kelulusan dari KKM seterusnya mengabaikan kandungan didalam produk tersebut.

Sebelum ini juga pernah viral beberapa kes pengguna produk kosmetik yang mana muka mereka mejadi korban akibat penggunaan produk kosmetik yang tidak sesuai dengan wajah mereka.

Disebabkan itu, terdetik rassa curiga di hati seorang pengguna produk kosmetik yang dikenali sebagai Ani dengan produk Slimme White Dual Effect kerana dia 'pernah ada sejarah hitam' dengan beberapa produk kosmetik lain sebelum ini.

"Tapi tak apa, ikuti dulu perkembangannya, pernah dilancarkan secara rasmi, disahkan sendiri pemiliknya melalui sidang khas selain kerap kali mendengar hebahan mengenainya di media sosial yang sedang viral menambah keyakinan.

"Tapi tak cukup setakat itu, siasat lagi statusnya, adakah diluluskan KKM dan bagaimana jaminan keselamatannya.", tulis Ani menerusi satu perkongsian kepada Kaki Share

"Selama ini saya mencari macam-macam produk untuk kurus yang tidak ada kesan sampingan pada tubuh badan, selepas saya mencuba dan minum sebotol dalam masa sebulan dan keputusan sangat memberangsangkan sebab saya telah hilang 9kg, berat badan saya sebelum kawin adalah 65kg dan selepas minum sebotol berat badan saya sekarang 56kg.
Pada hari majlis perkahwinan saya, ramai kawan-kawan yang pelik dengan saya dan macam mana saya boleh kurus dalam masa sebulan sebelum majlis saya" 

Tambah Ani, selepas dia berpuas hati dengan tahap keselamatan produk SW singkatan Slimme White, dia terus nekad untuk mencuba produk itu dengan yakin dan hasilnya amat memberangsangkan.

"Masa berlalu, hari demi hari kulit dirasakan lebih segar, berat badan makin berkurang dan langsing. Rupa- rupanya SW Dual Effect  ini mengandungi banyak bahan semulajadi yang terbaik.

Ani kongsikan gambar beliau, sebelum dan selepas menggunakan produk Slimme White






Bagi yang berminat dengan SW Dual Effect, boleh melayari Facebook mereka di
https://www.facebook.com/SWDualEffectMalaysia/ atau boleh melayari website http://www.slimmewhite.com/ dan boleh menghubungi di 013-338 8720













No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.