Header Ads

Kau nak sangatkan cari yang kurus, putih cantik. Lepas kau tingaalkan aku, aku pakai satu produk dan sekarang baru kau menyesal tinggalkan aku dulu !




Masa mula kenal dulu punya lah sayang, i love you lah, i miss you lah, genap je setahun kenal, ex aku dah mula berubah, dah jarang lepak, text and call. Bila call je cakap busy lah, ada kerja la itu lah ini lah, ada je alasan dia bagi kt aku. Semakin hari semakin pudar rasa sayang, cinta apatah lagi. 
Akhir nya dia minta putus dengan alasan aku tak cantik, gemuk lah dan macam-macam lagi dia hina kutuk nya aku. Aku sedih sebab orang yang aku sayang hina aku macam tu sekali. Aku berazam untuk kurus dan balas dendam.

mula dengan satu produk kecantikan ni, member aku yang syorkan untuk kurus dan putih ! 2 in 1 !! 
Aku pun terkejut, betul ke ada produk macam, selalu nya kena pakai banyak produk, yang putih nya lain, yang kurus nya lain.... hmmmm daripada aku cerita panjang2 nanti korang bosan....
Jom aku share sikit produk apa yang aku pakai ni....




haaaa ini la produk aku pakai !!! Slimme White 2in 1

Ramai dah tanya, “macam mana nak hilangkan lemak pada PERUT, LENGAN, PINGGANG DAN DAGU..
.
Persoalannya.. apakah CARA YANG SIHAT uolss nak gunakan untuk capai matlamat ni?
.
Ok jom kita sampaikan sikit DETOX yang uolls boleh alami dengan menggunakan SW DUAL EFFECT!
.
ALOE VERA?
.
GINKO BILOBA?
.
STEVIA?
.
WHITE KIDNEY BEAN?
.
Ingredient-ingredient ni la yang dapat ‘support proses’ PEMBAKARAN LEMAK SEBANYAK 6 KALI!!!
.
Ingredient2 dlm SW Adalah PREMIUM QUALITY yg bertaraf antarabangsa.
.
Boleh percaya ke? Belum cuba belum tahu! Jom kita tengok testi-testi Product SW dekat Instagram - @slimmewhite_hq






No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.