Header Ads

'Suami Dan Mertua Asyik Salahkan Saya Kerana Mengandung Lagi;




Saya ibu berusia 23tahun mempunyai 2org anak yang agak kecil. baru baru ni saya disahkan hamil. 5 hari xboleh bangun makan dan urus rumah serta anak anak.

Kesian kat anak anak terpaksa tunggu suami balik kerja pukul 1baru dapat makan nasi,yang menjadi masalah suami taknak yang dalam perut ni disalahkan saya sebab tak makan pil perancang.padahal dia sendiri tahu anak kedua menyusu badan,kalau saya makan susu drop.

Sekarang ni mil pun letak kesalahan kat saya kata saya yang gatal xnak meranxang semua..saya tak pernah minta untuk mengandung lagi.masa first buat upt tu suami suruh minum air nenas,dan makan jamu balik.

Saya akur dan minum air nenas tu esok nya terus morning sickness teruk sampai lah sekarang..saya rasa berdosa sangat,tapi dorongan nagetiv suami dan mil,mcm xnk sy besarkan baby dalam perut ni.now saya dah buka buku merah,sorang diri tak bagitahu suami.

Saya kata kat dia doktor scan hanya nampak kantung,.suami pun hanya diam.saya tahu kami memang dah xmampu nak tambah lagi anak tapi nak buat mcm mna allah dah bagi rezeki.macam mana saya nak terangkan bagi mereka paham.

Yang anak ni tak bersalah. Saya tertekan asyik disalahkan dan terus disalahkan.mohon nasihat dari kalian. - www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.