Header Ads

Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya ? Tak Sangka Dalangnya Adalah .....






Terbaru di tweeter uodate tentang kes buli di UPNM , bongkar punya bongkar ! akhirnya ada yang buka mulut dan pecah lubang dalang disebalik perkara yang berlaku .

Sebenarnya laptop yang hilang tu bukan kepunyaan Hairi tapi milik seorang siswa di UPNM yang dipercayai adalah kekasih Hairi . Hilang kawan , sekarang mungkin makwe sudah laa bro !!

Tweet dimuatnaik oleh @Wani menyatakan bahawa laptop itu kepunyaan seorang perempuan .
Jadi kes ini berbaur im the hero have to save princess la . Sampai kawan baik kau sendiri dibunuh hanya kerana perempuan . 

Ikuti siri tweet :

Mengikut tweet wani , laptop itu adalah kepunyaan seorang perempuan . Sekarang tengah trauma juga sebab rasa bersalah dengan arwah !




Mungkin makwe si hairi , jadi that girl ngadu pada Hairi . 



Selain tweet yang mengesahkan laptop itu adalah kepunyaan seorang perempuan , ada siri tweet lain dari seorang senior  yang mengatakan bahawa

Hairi  masa zaman sekolah dulu pun suka buli dan samseng . Jadi no wonderla die berani untuk buat tindakan yang diluar kewarasan .




Tapi peliknya , bagaimana rekod kelakuan semasa di sekolah ? tiada catatan disiplinkah di dalam rekod peribadinya ? semuanya menjadi tanda tanya . Apapun kes ini masih dibicarakan dan mengikut update terbaru , 5 rakan yang terlibat jika disabit salah akan dikenakan hukuman gantung sampai mati .

#justice4farhan
#upnm
#kakishare

www.kakishare.my



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.